Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I'll be there for you 'cause you're there for me too.


Jag börjar verkligen att vänja mig i mitt blonda hår. Det är snyggt. Däremot gillar jag inte att det i vissa ljus verkligen ser gult ut. Annars är livet bra. Hursomhelst,
imorgon är det första december, och idag gick jag till skolan iklädd t-shirt och en inte-alls-tjock-tröja utan att frysa det minsta. Jag gillar det.
Vi sjöng också upp på ensamblen idag. Vår grupp sjöng Hooked on a feeling, den bästa låten i hela världen.

Imorgon har jag namnsdag, julkalendern börjar och jag kommer att börja vloga. Hela december (VEDD). Om ni vill kika in så kan ni trycka här. Några av vlogarna kommer jag förmodligen att lägga upp på bloggen. Kramkram

Avtryck:

Silverschampoo är svaret!

2011-12-01

sv: Tack så hemskt mycket!

2011-12-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback