Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Nu blir en förändring, allt dåligt blir bra.

Hatten är från Lager 157, t-shirten från Hope, jeansen från Vero moda, bältet från Saddler och koftan har jag gjort själv.

Min torsdag har varit helt fantastisk. Jag har jobbat i program som Logic Pro och Adobe Premiere Pro CS5 i princip hela dagen, och när vi inte gjorde det så filmade vi med skolans nya kameror. Jag är verkligen på topphumör nu. Ska ta en kopp kaffe och titta lite på världens bästa serie*.
Imorgon drar jag mot mina hemtrakter igen, det ska bli otroligt skönt. Det mindre sköna är att jag ikväll måste packa. Men det ska nog bli bra det också.

Ha nu världens bästa torsdagskväll, för det ska jag lätt ha.

* Friends <33333333

Avtryck:

Du är snygg Oskar.



Jag gillar torsdagskvällar. De har en förmåga att bli bra.

2011-11-17

Gokväll!

Allt bra :-)?

2011-11-18

jag gillar när du är i dina hemtrakter.

2011-11-19



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback