Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här.

Min lillasyster hade tydligen tjatat om chokladfondue ett tag nu, så när jag nu är och hälsar på min familj så var det det som stod på menyn. Och hos mig var det minsann inga bistra miner.
Världens bästa mormor och morfar var där.
Och nu är jag mätt. Godnatt och sov sött!

Avtryck:

det ser så himla gott ut, sååååå när hade du tänkt bjuda mig?

2011-11-20

Det där ser inte alls gott ut, nope... inte alls... Jag menar, vem gillar choklad, frukt och socker? ;D

2011-11-21

Åh, och det där missade jag :(

2011-11-22

Haha, gör du? Men då får du ju säga hej nästa gång! :)

2011-11-23

Så himlahimla gott. Åh, bjud gärna (du måste).

2011-11-24

1: uppdatera din blogg snart så jag slipper bli läskad varje gång jag tittar in här hihihihi:) det ser så sjukt gott ut. och mysigt.

2: angående din kommentar. haha. svaret är P-CHURCH!! pingstkyrkan alltså. thought you knew?!?

2011-11-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback