Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig?

Julia bjöd in några kära vänner (Me, included) på byxmyndighetsfest. Det var otroligt mysigt och det serverades en fantastiskt god tårta. Julia och Matej är för övrigt det vackraste som finns.

Avtryck:

åh, så himla fint. <3

2011-10-02

JAG TYCKER OM ER SÅ HIMLAHIMLA MYCKET.<3



Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Ni är fantastiska.

2011-10-02

älskar hur fruktansvärt intresserade alla ser ut att var på nästsista bilden.



och jag vet. jag funderade också på det innan. julia och matej är så fina så att det nästan gör lite ont. <33



det var för övrigt, den bästa dagen på väldigt, väldigt länge.

2011-10-02

Fina tjejer (och Matej).

Utsikten påminner om Alperna!

2011-10-03

för att fylla i linnéa, intresseklubbens årsmöte på näst sista bilden! (och spontana klubbens möte på fjärde bilden) <3

2011-10-03

åh.

2011-10-27

åh det här gör ont.

2012-06-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback