Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.

Gårdagen spenderades först hos min kära vän Linnéa. Vi åt köttbullar med smak av ost och skinka, smed fantastiska planer och bjöd in Malin till att titta på Vampires Suck, äta ferraribilar och avnjuta en skål cappuccinoglass. Till er som inte sett Vampires suck än så rekommenderar jag det starkt. Har sett den säkert fem gånger nu och den är fortfarande lika genialisk.

Avtryck:

en mycket trevlig dag, måste jag säga. äääh, den var asnajzzzz. <33333



det var för övrigt otroligt charmiga bilder du har fått på mig där, ja. </3

2011-10-02

Snygga byxor mannen!

2011-10-03

VARFÖR HADE JAG ENS GLÖMT BORT DEN HÄR DAGEN?? KAN VI GÖRA OM DEN SNART TACK DU ÄR BÄST PUSS

2012-09-22



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback