Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och där faller ännu ett år sönder till små minnen.

Idag har ärligt talat inte alls varit en bra sak. Jag hade nog helst av allt velat ligga kvar i min säng, dricka te och kolla på Vänner. Men jag var duktig och var i skolan och tog till mig all nyttig lärdom. Jag hade också min första idrottslektion den här terminen och jag ser faktiskt fram emot två år med idrott nu. Vi hade fys, och känslan när man har duschat och känner efter i kroppen, den är oslagbar.

Jag har också premiäranvänt Daniels senaste inköp. Denna fantastiska mössa från These Glory Days. Den har varit perfekt idag då jag har kunnat värma mitt kalla huvud.

Nu ska jag titta på Vänner. Och jag hoppas innerligt att ni har en bättre fredag än vad jag har. Nu ska jag försöka bli frisk.
Kram

Avtryck:

krya! fin rysk mössa :)

2011-10-14

<333 och mössan var skitsnygg.

2011-10-14

puss på dig och sånt, må bättre snart :----) (inte ironi)

jag ringer dig imorgon förresten, för du ville aldrig att jag skulle ringa idag nej ja okej. puss

2011-10-15

Du är så fin. <3

2011-10-15

Sv: The submarines - A satellite, stars and a ocean behind you tror jag!

2011-10-15

Fin kille, och fina killar som du ska inte ha dåliga dagar.

2011-10-19

åh fina oskar!

2011-10-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback