Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Postutbildningarna 2011 woho party.

Hallihallå! Här sitter jag tillsammans med mitt största fan och chillar inför Postutbildningarna med Sveriges elevråd -SVEA. Det känns coolt att sitta här med en del av valberedningen. Så att ni vet.
Imorgon kommer mina vänner från Ulricehamn och ska bli utbildade så att de blir ascoola elevrådare. Och jag ska möta upp dem på centralen imorgon. Sedan kommer jag att agera sambandscentral och informationshållare under hela den här utbildningen.

Hoppas att ni har en fin torsdag. Pussar och kramar.

Avtryck:

Hoppas att du har en fin helg!

(Det är ensamt här i sängen igen)

2011-10-07

Coolt ju! :)

2011-10-07

Hej!

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det och få fler läsare :)

Kram



http://pontusoskar.blogg.se

2011-10-08

cool

2011-10-08

Snygg tjej ;)

2011-10-09

Hjälp mig i min Jedi-träning - jag konfronterar Volkswagens hot mot planeten Jorden http://vwdarkside.com/sv/jedi/alexandra-hakansson-390859

2011-10-10

Sv: Ja, den är niiicce :)

2011-10-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback