Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Well that about does me, you've taken my heart.

Idag har jag varit på lägenhetsvisning, hur många vuxenpoäng?!?!??!?!? Jag kände mig otroligt häftig.
I övrigt har jag haft sånglektion idag. Det gick bra och det är väldigt intressant hur mycket teori det faktiskt ligger bakom en bra sångröst.
Biljett mot Ulricehamn på fredag är nu bokad och det känns otroligt bra. Daniel köpte godis i en godispåse som det stod Breaking Dawn på. Otroligt sammanhängande text. Julia fyller byxmyndig på söndag, så jag ska på party också.
Sov gott, igelkott.

Avtryck:

<3

2011-09-29

Otroligt sammanhängande text var ordet <3

Och en massa vuxenpoäng till dig!

2011-09-29

jag taggar som sjutton!!!!!!!!!!!!

2011-09-29



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback