Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Något som gömmer sig i djupen som bidar sin tid.

Och igår efter skolan fick jag ett sådant craving efter att färga håret blått. Så jag färgade håret blått. Historien är inte mycket längre än så. Men jag har blått hår. Haha omg jag har faktiskt blått hår.
Linnet är förresten från Weekday och shortsen från H&M.

Avtryck:

Å inte bara lite blått heller ;D haha

Men coolt!

2012-04-28

Alltså din knasboll

2012-04-28

HAHAHA OMG WHY? Jaja, brunt, blont eller blått hår - du är alltid lika fin! :D<3

2012-04-28

Du är ju för knasig. Och cool för den delen :*

2012-04-29

Oh My Wizard .



Jag tror jag älskar dig.



(och hatar dig för att du bara man färga håret blått liksom sådär medan jag inte kan det - BLÄÄ!)

2012-05-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback