Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och mitt indiehjärta slår och slår och slår.

Anledning till varför det här har varit bästa dagen i livet: KENT HAR SLÄPPT SITT TIONDE ALBUM och jag är så himla mycket i extas så jag tror att jag snart drunknar ok.
Morgonens dos av glädje var DN. Kultur där Kent så vackert prydde omslaget. Direkt efter skolan mötte jag också upp Låjs och vi for till Bengans och köpte oss var sitt exemplar.
Nu sitter jag hemma och lyssnar igenom albumet. Och vad jag hört hittills ger jag 5/5. Lätt.

Avtryck:

Jag är ju som sagt inte så mycket för dem, men jag ska ge albumet en chans!

2012-04-25

Fortfarande inte hunnit lyssna så mycket på det, men det är Kent, och det är lite mer gamla Kent, så det är klart att man gillar det!

2012-05-06

Så himla bra finns inte ord för det på det här jääävla språket. Följ med på konserten i Göteborg!!!!!

2012-05-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback