Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och så skulle min lillasyster konfirmeras.

I lördags åkte jag och Daniel ner till Ulricehamn tillsammans med min moster och mina kusiner från Stockholm för att min lillasyster skulle konfirmeras.
Såhär ser jag och min äldsta och yngsta syster ut när vi är snygga.
Säga vad man vill om kyrkan och konfirmationer, men ibland är det bara så himla vackert.

Avtryck:

Åh vad mysigt

2012-04-23

Åå, jag vill också vara din lillasyster!

(fast jag har inte konfirmerast...)

2012-04-23

Konfirmation är supermys!



SV: haha nä, den handlar typ om en pojke som har en ganska svår uppväxt och så gillar han att laga mat typ :)

2012-04-23

alltså din lillasyster är så sjukt jävla vacker.

2012-04-23

Härliga bilder :D

2012-04-24

Det var väldigt fint :)

2012-05-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback