Instagram Rosettpojkens illusioner. -

We can burn brighter than the sun.

I onsdags beslutade jag och min vän Malin för att ha lite mys eftersom vi båda har fyllt den förtjusande åldern 17 år. Vi bjöd in nära och kära för att baka med oss och för att fika med oss.
Vi misslyckades ganska rejält med bakningen denna gången, då vi glömde bort våra chocolate chip cookies i ugnen lite för länge. Sen råkade jag salta chokladkakan med vitpeppar istället för salt, men det behöver vi inte prata om nu.
Hanna och Linnéa var där och var fina.
I vilket fall som helst var det väldigt mysigt och det blev väldigt gott ändå. Puss jag tycker om er.

Avtryck:

Det var så mysigt och fint. <3

2012-08-06

Hahaha bäst & headern blev bra!!! Jag har en förmåga att se oerhört charmig ut på kort btw

2012-08-06

Jag skriver inte det här för att få fler läsare på min blogg. Jag skriver det för att det är viktigt. Livsviktigt till och med. Varje dag i Syrien dör folk. Folk som kämpar för sina liv och för andras liv eller oskyldiga barn som bara råkar leva just där. Jag ber dig att läsa det här http://ingetlivutanbocker.blogg.se/category/tankar-asikter.html och skriva under namninsamlingen för att rädda barnen i Syrien. För "ingen kan göra allt, men alla kan göra något". Tack.

2012-08-07

Usch och fy på den där bilden Oskar. Men annars var det himla fint. <3

2012-08-07

åh vad mysigt det ser ut!

2012-08-11

åh FASEN så gott det såg ut! :)

2012-09-03



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback