Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Easy to be sleazy when you've got a filthy mind.

IDAG ÄR DET FREDAG OCH IDAG BÖRJAR DET FANTASTISKA SPORTLOVET och då är jag glad. Har faktiskt haft en väldigt bra fredag. Minus min morgon då tågen återigen hade signalfel, och det tog mig en och en halv timme till centralen. PEPP.
I vilket fall som helst så kommer Daniels föräldrar hit imorgon, och då ska vi ut och äta och ha det partyparty. Och på söndag åker jag med dem ner till Ulricehamn där jag tänker spendera en vecka med att träffa alla mina bra människor som jag inte har träffat sedan i julas.
På mig har jag glasögon från BikBok och en skjorta från Lager 157, som från början var vit. Men den blev rosa efter en misslyckad runda i tvättmaskinen. Så jag färgade den blå.

Avtryck:

Hej fina människa!

Hjälp Västsahara att bli fritt från Marocko!

Det tar en halv minut, det enda du behöver göra är att skriva ditt namn till en namninsamling här:



http://www.emmausstockholm.se/utkast/namninsamling



Tack<3

2012-02-24

Jahaja, där har vi den omtalade skjortan!



Sv: Jaaaa. Jag ska fixa hit SVEA snart och då ska de få se på andra bullar. If you know what I mean

2012-02-24

Så sööt <3

2012-02-24

Sjukt nice brillor!

2012-03-19



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback