Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv.

Idag har min förkylning övergått till ett annat stadie. Nämligen ett där jag kallsvettas och där huvudet känns tungt. Detta botar jag dock med att dricka honungste ur en av mina allra vackraste koppar.
Och imorgon får jag besök utav Sarismarsipanis, Lojsispadojsis och Alinadenfina. Så här pågår städning för fullt samtidigt som jag går och snyter mig varannan minut :-) Men det är kul! Jag funderar på att gå ut och gå en sväng. För att få i mig lite frisk luft liksom.
Nu taggar vi helg!

Avtryck:

Åååååh! Ja! Woho! Kul! Imorgon blir kalas!

(du behöver inte städa för vår skull)

2012-02-17

näbästa koppen ju! vart fanns/finns den att hitta?

2012-02-18

Finaste muggarna!

2012-02-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback