Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Om Zebra och att inte alls vända på sitt dygn.

Jag har världens sötaste gosedjur. Han heter Zebra och bäst på att mysa och vara söt. Av någon konstig anledning har han fått följa med mig på mina vardagliga äventyr det senaste. Han har varit i min skola, han har varit på filmmaraton och till och med hängt på Wayne's. Jag glömde honom hos mina föräldrar senast jag var nere, men nu är han tillbaka så jag tar igen all tid jag missat med honom helt enkelt.

Och nu alldeles strax ska han få sova brevid mig också. I fredags var jag hos fina vänner, och jag tänkte att jag skulle hem på kvällen eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen. Men nejnej där satt vi uppe och stekte amerikanska pannkakor, gjorde varm choklad, pratade om fina saker och satte på ett x antal koppar kaffe hela natten. Jag tog bussen hem klockan fem på morgonen och var hemma sju, då sov jag i någon timme och sen begav jag mig till Amanda för att vara uppe en hel natt till. Nu känner jag hur mina ögon trillar ur mig snart (eller?????) så jag ska krypa till kojs så att säga. Imorgon är det måndag. Dags att get the dygnsrythm back. Godnatt todos!

Avtryck:

Ni är så himla söta. Du och Zebra alltså.

2012-02-05

Så ska en redig helg se ut!!!!

2012-02-05

Jag säger som Låjs, det var en riktigt bra helg!!!!! Verkar det som

2012-02-05

Ulricehamn är lite tomt utan dig...

2012-02-06

åt tack!

2012-02-07

sv: 1. men Oskar du har minsann aldrig visat uringningen på någon bild på facebook.

2. haha, okej?



<3

2012-02-07

Tack ska du ha! :)

2012-02-08

Det var väl inge bra?

2012-02-08

Haha ja det hade jag lätt med gjort!

Fick du tag i receptet tillslut?;)

Tack:)

2012-02-09

Vilken sötisbjörn du har!

2012-02-09



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback