Instagram Rosettpojkens illusioner. -

[2/] Oskar's second out!

Som jag sa för någon dag sen har jag börjat vloga på en ny kanal tillsammans med sex andra förträffliga vänner. Det här är min första film (jag lovar att jag ska försöka prata långsammare) i min nya karriär som måndag på Your daily turtle. Enjoy (och SUBSCRIBE & DFTBA)!

Avtryck:

så himla bra. och nu vet jag att måndagar kommer bli ganska mycket bättre. nu har jag alltid något att se fram emot. tack.

2012-01-03

Åh vad fint! du borde börja se New girl. så härlig och man blir nog lite ledsen när det tar slut. Dock så har det precis startat så det är ju ett stort plus. puss

2012-01-04

sv: ååh tack, vad glad jag blir! :D jaa ringarna ångrar jag icke att jag köpte! :D

2012-01-04

sv: TACK! Vilken kul vlogg, haha!

2012-01-05
H

Fina fina fin afina fina du!!!!! Jag ser lite anorlundare ut nu men kika in på lin blogg och försök minnas mig ( hahah kanske bli ditt andra mest stela moment då du kanske inte kommer ihåg) du är minst lika härlig nu som sist :)) åh blev typ asglad av att se dig såhär på en blogg!

2012-01-05

It's a must see!

2012-01-05

Älskar när du visar dig själv i början, HAHAH

älskar förresten alla dina videobloggar. Askuligt

2012-01-06



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback