Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Då och nu och förr och sen, det gör mig helt förvirrad.

När jag för några dagar sedan sammanfattade mitt 2011, så hade jag inte med en enda bild från en av de helt klart ljusare och bättre händelserna under året. Nämligen när jag, Julia och Malin åkte till Hannas sommarstuga i Varberg där vi under några dagar spenderade tiden med att fika, skratta, spela monopol, bygga försvarsmurar, posa med glassgubben, vara snygga, kasta sten, baka kladdkaka, vara snygga, spela spel på Julias iPhone, ta fina bilder, vara snygga och helt enkelt ha världens bästa tid. Bilderna har Malin tagit och att göra kollage-skickligheterna står jag för.

Avtryck:

Alltså. Det gör lite ont när jag tänker på hur fina de dagarna var. <3

2012-01-05

Nu blev jag lycklig, jag vill verkligen göra om detta i sommar. <3

2012-01-05

vad fin blogg du har vännen!

Är du fortfarande engagerad i sveriges elevråd svea?:)

2012-01-06

sv: Tack för dina kommentarer! Jag kan tänka mig nästan, jag skulle bli så jäkla glad om jag fick en MacBook!

2012-01-06

Sv. Alla borde följa mitt exempel!!! Eller, neeeee

2012-01-07



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback