Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I spent my time watchin' the spaces that have grown between us.

Jag slutade skolan lite tidigare idag, efter att ha haft friuftsliv på idrotten då vi den här gången provade att tända eld och jag och Teemu ägde sönder på det, så när jag kom hem var det fortfarande ljust ute. Så då passade jag på att springa lite. Det blev lite mer än en mil och nu känner jag mig fit for fight för livet.
Sen var det slut på det nyttiga. Så medan alla andra lägger upp bilder på nyttiga fruktsallader de äter så lägger jag upp chips och ferraribilar. Och lite Cougar town på det. Helt klart en värd fredag.

För övrigt, dagens sönderspelade låt: Keep your head up - Ben Howard. Lyssnalyssnalyssnalyssna.
Jag tror att jag klassar refrängen som den mest catcy någonsin.

Avtryck:

Svar: Åh låter hur bra som helst! Jag ska tvinga i dig te tills du inte kan stå upp typ. <3

2012-01-21

Porrigt! Och efter en mils springtur är man verkligen värd lite gott!

2012-01-21

Jag har nog aldrig varit så sugen på chips som jag är just nu.

2012-01-23

mm chips... :P hahah

2012-02-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback