Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I am anyone you want me to be.

Jag tänkte visa lite nya kläder jag har införskaffat det senaste. Eftersom jag är fattig och inte har några större inkomster handlar jag inte i de allra dyraste affärerna precis, men det betyder verkligen inte att man inte kan fynda fantastiska plagg!
En rutig flanellskjorta som jag fick av mamma. En otroligt mysig, blå kofta och en olivgrön piké från Furubergs, och en bunt färgglada strumpor ifrån Lager 157.
En gul tröja ifrån H&M, där också den fagra kavajen kommer ifrån som jag invigde på nyårsafton. På nedre raden finns en svart, lång tröja (perfekt för vårdagar i parker) som glittrar lite i solen, och en röd/orange skönhet. Båda från Weekday.
Tre jackor: En lite elegantare rock från Ben Sherman, en marinblå med de finaste knapparna frå H&M, och sist en rutig från Weekday.
De här två halsbanden köpte jag häromdagen. Det till vänster är från Monki, och det högra är från JC.
Sist men sannerligen inte minst, två par skor. De till vänster är precis nya, men jag fyndade dem på H&M för tvåhundra kronor. De till höger kommer från Blundstone, och som ni ser har jag använt dem en hel del. Kan vara mina nya favoritskor.

Avtryck:

En himla massa fint ju :D

2012-01-12

Du har så himla mycket snygga kläder. Jag förstår inte hur du hinner använda allt. Du får gärna skänka några plagg till mig, om du inte skulle ha plats alltså. Heheheh.

2012-01-13

håller med dej så himla mycket i den första meningen. bara för att man inte har så mycket pengar, betyder inte det att man inte kan hitta snygga kläder. tänk bara vilka góbitar man kan fynda second hand? pris och stil hänger enligt mej inte ihop, alls! :)



kram!

2012-02-01

jag gillar din stil. sjukt snyggt :>

2012-02-02

jag gillar din stil. sjukt snyggt :>

2012-02-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback