Instagram Rosettpojkens illusioner. -

tjugohundraelva.

Jag antar att det egentligen är så varje år, men när jag tänker på 2011 så känns det som om det året har gått så himla fort. Men nu när jag tittar tillbaka på året så har det varit så fruktansvärt långt. Det har hänt ett oändligt antal saker, och jag har vuxit så otroligt mycket.
2011 började med att Daniel flyttade till Stockholm, och jag åkte upp och ner hela vintern, våren och sommaren innan jag flyttade själv. 2011 har jag kommit nära så otroligt många fina människor som jag har försökt träffa så mycket som möjligt. Jag har gått på en massa konserter och fikat kanske lite för mycket. Jag har rest, pussats, kramats, sjungt, bakat och partat hela året och sanningen är nog att 2011 har varit bästa året på länge.

Avtryck:

Yay!

Fint med bästa året på länge :)

Och jag är med på bild :D

2012-01-02

ååååh, vad fint. ditt år ser helt grymt ut. och det var först nu jag insåg att, shit vad mycket bra grejer vi har gjort under året.

2012-01-02

Jag är så glad att du är glad eller hur jag nu ska formulera mig. Du är så otroligt bra min mysko <3



(saknade någon varbergsbild, hihi)



:D

2012-01-02

fint år du har haft!! :) jag är glad för din skull

2012-01-02

Puzz finiz (det är så vi säger det här i Hulu, hehehe) <3 Jag tycker om dig så himlahimla mycket. Och en annan sak är att du är så himlahimla snygg.

2012-01-02

härligt collage! :D

2012-01-03

Fint år jao <3 Hoppas 2012 blir ännu finare!

2012-01-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback