Instagram Rosettpojkens illusioner. -

And he kissed me 'til the morning light.

På något sätt vill jag bara få ner allting jag tänker i någon sorts form av text, men jag tror verkligen inte att det på något hörn är möjligt att få med alla känslor som jag känner just nu. 
 
Min pojkvän gjorde slut med mig i fredags, efter nästan två år tillsammans. Det var ingenting jag var beredd på överhuvudtaget. Jag vet inte hur många känslor jag har känt de senaste dygnen. Jag har varit ledsen, arg, förtvivlad. Jag har känt mig svag och maktlös. Tom och apatisk. När jag satt bredvid honom i fredags nuddade mina fötter vid hans, och jag tog bort dem därifrån, för att sedan låta dem luta mot hans igen. Varje gång insåg jag hur mycket hellre jag ville vara nära. 

Allt jag känner är hur mycket vi hade framför oss, alla platser vi skulle åka till, alla hus vi skulle flytta in i. Hur det var så många saker som jag egentligen ville ha sagt, och vissa saker som jag kanske skulle sagt lite oftare. Jag vet verkligen inte hur jag ska formulera mig. Jag är otroligt ledsen, för jag var verkligen inte färdig med oss. Men är man inte skapade för varandra, så är man inte. Det är inte så mycket att göra åt. Det är bara att acceptera med tiden.
 
 
Nu vet ni hur det ligger till. Och ni, blanda inte in framtiden i era förhållanden, ha inte för mycket planer. För om det tar slut är det så mycket som går i kras. Och det gör ont.

Avtryck:

Tusen hjärtan. <3

2012-07-02

Sänder en varm kram!

2012-07-02

<3

2012-07-02

<3

2012-07-02

Alltså Oskar kram kram kram. Kom hit och drick kaffe en dag <3

2012-07-02

Kom så ska du få kramar.

2012-07-02

finaste du, vet inte vad jag ska säga för inga ord kan göra det bättre. inga ord kan läka ett trasigt hjärta. men jag lovar att det blir bättre även om det gör ont nu. kram på dig!

2012-07-02
K

jag vet inte någonting om erat förhållande, men jag vill ändå dela med mig av något som jag insett..

om det var något jag lärde mig från mitt senaste förhållande, så var det att akta sig för tvåsamheten. det är så lätt att glida in i det där nyförälskade vi:et och glömma/strunta i allt annat. det kan så lätt falla över i destruktivt beteende, att tappa bort sig själv.. med det finns ett Jag, ett Du, och ett Vi. och alla de tre delarna är precis lika viktiga för att det ska fungera.

lend me your hand and we'll conquer them all
but lend me your heart and I'll just let you fall
lend me your eyes, I can change what you see
But your soul you must keep
totally free

du kommer bli lycklig igen

2012-07-02

Vill bara krama sönder dig.
<3

2012-07-03

kramkramkram<3

2012-07-03

finaste du: <3333

2012-07-03

Jag känner dig inte och jag förstår inte, men jag kan förstå att det gör ont. För att komma med några peppade ord: Det blir bättre. <3

2012-07-03

<3

2012-07-04

<3 Livet blir bättre, man hittar sig själv igen, man hittar lyckan igen. Även fast det känns hopplöst just nu och förmodligen kommer göra ett tag framöver så blir allting bra igen, en dag så ler man igen.
Låt de ta den tiden det behöver, ta hand om dig finaste du!

2012-07-04



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback