Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Erik Hassle, 26 juni 2012.

 
Äntligen äntligen äntligen har jag hört Erik Hassle live. Och var precis sådär som jag hoppades att han skulle vara. Så himla fantastisk är han. På alla sätt. (Obs nej jag är inte kär.)


(obs 2: vet inte ens nu känns det som det)

Avtryck:

Alltså jag kan inte sluta drömma om hans skjorta, heheh

2012-06-28

Coolt...
Vem är den lycklige som får en kram?

2012-06-28

Jag råkade klicka mig förbi en av dina vloggar och jag måste säga att du låter precis som Mats Strandberg (en av författarna till Engelfors-trilogin, har du läst dem?). Vilket är lustigt för ni är ganska lika annars också. ;)

2012-06-29

Han är världens bästa. Vänta tills du hört han 10 ggr live, det blir bara bättre och bättre. Och jag lovar dig, tillslut blir du kär i honom!

2012-09-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback