Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You'll learn to bend when the wind blows.

I tisdags var jag och min syster på Liseberg tillsammans med finisarna Julia och Linnéa. Ovan och nedan följer fantastiska mobilbilder.
För att lilla Julia inte skulle komma bort fick jag självklart skriva mitt nummer på hennes arm.
Såhär taggade var vi över Upswinget. Mm Upswinget.
Det roligaste under Kållerado var när vi kom till Gasten där det duggar lite, och Julia sa "Åh vad skönt, här blir man inte så blöt." Och verkligen sekunden efter att hon sa det så ba VATTENBOMB och så blev vi alla blöta. Woop woop!
Innan vi skulle åka gick vi självklart till Ben&Jerrys, och jag fick mitt älskade kaffe.

Avtryck:

Så fint seriöst vill till Liseberg så himla mycket nu

2012-06-28

Det var fint <3

2012-06-28

Bästa dagen på länge!

2012-06-28

ÅÅÅH.

2012-06-28

Åhh, ser underbart ut ju!

2012-06-29

Åh, vad fint det ser ut. Jag var där igår. Det är ju så otroligt kul.

2012-06-29



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback