Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I hela mitt liv har jag litat på mig själv.

Imorgon åker jag till Skåne tillsammans med mitt elevråd för att närvara på Elevrådskongressen av Sveriges elevråd -SVEA (många elevråd i den meningen). Det ska bli otroligt kulkul men den värsta delen kommer till att packa. Men det har jag i vilket fall som helst gjort ända sen jag kom hem. Det är Disney-tema på kongressen och sista kvällen så ska det vara en bal på slottet så det ser vi ju fram emot. Tycker dock bara att någon kan packa ner åt mig så att jag slipper göra det själv. Dock:
Halva det här inlägget = en lögn. Meningen var att jag skulle packa. Istället har jag dock lyckats titta på How I Met Your Mother, köpt godis, bakat muffins, lagat mat, diskat och sorterat i iPhoto. Och eftersom jag ska vara på centralen imorgon 05.45 så känns det ju som en bra idé att packa färdigt nu så att jag kan sova sen?

Hursomhelst så hörs vi och ses vi. Jajamän! Kommer nog också att vara närvarande på twitter i helgen. Antingen på min oskaryeah eller mitt elevråds nya ITGBOJ. Ses där!

Avtryck:

sv: Eller hur! Tack så hemskt mycket :)

2012-03-29

ÅÅÅÅHH vad kul! Jag önskar att jag fick följa med på SVEA kongressen igen! :(

2012-03-29

<3

2012-04-02

var också på ek, såg dig där! :)

2012-04-03



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback