Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Kom på något annat själv, ser det ut som om jag bryr mig?

Jag har tre bra anledningar till varför min blogg är så extremt inaktiv. Dessa lyder som följer.
1. Jag har varit nere hos min familj i Ulriehamn och varit social med dessa samt fina vänner.
2. Jag har haft fullt upp med att packa ihop min lägenhet och nu flyttat in i min nya.
3. Min nya lägenhet har inget internet. Men det kommer föhoppningsvis inom några dagar.
Men min plikt som vlogare på Yourdailyturtle består så i måndags filmade jag lite när vi packade in i vår flyttbil och det blev ett sannerligen underhållande resultat. Eller något. Ni kan ju titta om ni vill.

Idag står det elevrådsmöte och utvecklingssamtal på agendan. Drar igång med elevrådsmötet nu där vi ska planera färdigt idrottsdagen på måndag. Pepp!!

Avtryck:

hihi, du säger (eller ja, skriver) "Pepp!!" är du konventare eller bara allmänt Awesome? ;)

2012-03-07

- grymt amazing du är alltså! Går du på mangakonvent? ;-)

Jag ska fundera på det, min kamera är trasig for the moment så inte just nu... :|

2012-03-07

kul blogg ;)

2012-03-08

De där anledningarna var faktiskt helt okej. Förresten så är du fin.

2012-03-08



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback