Instagram Rosettpojkens illusioner. -

'Cause if you die then I should die beside you.

disease
Idag gjorde jag och Daniel finfrukost efter en liten morgonpromenad. Och just nu känner jag hur fantastiskt bra den här dagen kommer att bli. Mest också för att vi såg två avsnitt av New Girl också.
För alldeles strax ska vi in till stan där vi äntligen ska se Avengers! Vilket jag har sett fram emot asmycket osvosv och sen ska vi till tanto på födelsedagsfest! Japp. Bra lördag. Vad ska ni göra idag?

Avtryck:

Alltså er frukost. Får jag komma och bo hos er, typ, för alltid?

2012-05-05

Har du läst Cirklen och/eller Eld?

Jag var på en författarträff med Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren idag - det var SÅ COOLT!!

2012-05-05

Vad fint.

Jag var på Popadelica, hade låga förväntningar i år men det var otroligt bra!

2012-05-06

Gud vad mysigt det later. Prata inte om mat tack. Vi ska till Singapore i kvall och har inga pengar att handla mat for sa ska ata vitt rostbrod med sylt i atminstone 2 dagar nu. Hurra. Saknar dig!

2012-05-06

Jag förstår mig inte på era frukostar. Ser de alltid ut sådär eller? Champagne på fredagar kanske? :)))))

2012-05-08

Du ska veta att jag tycker om din blogg. Och dig. Dig på internet.

2012-05-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback