Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Do you want to come to the party with me?

Ah okej ska jag säga vilken artist jag lyssnar på mest just nu bortsett från Kent? Erik Hassle. Fantastiska, otroligt underskattade Erik Hassle. Han är verkligen så himla bra och jag älskar hans röst så fruktansvärt mycket.
Och jag får verkligen inte nog av hans senaste singel Stay som ni kan lyssna på om ni klickar här. Den är bara så fin.

Avtryck:

Kaffeverket ligger på Snickarbacken 7! :)

2012-05-03

den låten är underbar!

2012-05-03

Han är cool

2012-05-03

Hej Oskar, typsnittet i min header är inget typsnitt utan ritat på fri hand efter en inspo i en tidning.



Trevlig helg!

2012-05-04

Typ hej asmysig blogg du har jag kommer följa den 24/7.

Baaaara så att du vet liksom c:

2012-05-04



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback