Instagram Rosettpojkens illusioner. -

If i could, then I would go wherever you will go.

Då den fagra kulören Lagoon Blue (som ni ser till vänster) vägrade fastna i mitt hår utan sköljdes av efter en tvätt, var det inte roligt att behöva färga om håret efter varje gång jag duschat. Så nu har jag lämnat det blå/gröna/sjögräslikande håret och gått tillbaka till att vara
blond. Det känns skönt att vara tillbaka även om jag på ett sätt kände mig så cool/rebellisk/awesome/hardcore osv i mitt blå hår. Aja nu ser det ut såhär iallafall. Jag trivs & jag hoppas att ni också kan instämma. Ha en magnifik (oh yes) tisdagskväll! Imorgon 08.30 taggar vi NP Engelska.

Avtryck:

:DDDDDD

2012-05-15

Haha du byter ju hårfärg som andra byter underkläder. Bra att man kan ångra sig!!



NP sög btw

2012-05-16

Synd, du passade i blått hår. Det är verkligen coolt/rebelliskt/awesome/hardcore osv. ^w^

2012-05-22

Kolla gärna här om du har tid:

http://ingetlivutanbocker.blogg.se/2012/may/tjejerna-i-sagan-om-ringen-ar-svaga-och-inte.html#comment



Tack<3

2012-05-23

måste fråga, har du tumblr?

2012-05-27



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback