Instagram Rosettpojkens illusioner. -

If you love someone you should not let it show.

Hallå där! Det var ett tag sedan. Jag är fullt uppe med att njuta av det fina vädret förstår ni. Jag hoppas verkligen att övriga Sverige har lika fint väder som Stockholm har haft det senaste. Idag exempelvis befann jag mig ute på Drottningholm tillsammans med min pojkvän och en vän till oss, där vi åt glass och lapade sol i någon timme. Annars har jag gått över hela Stockholm idag. Lovar.

Och juste, fick låna Fatta Eld av världens bästa vän, så nu är jag djupt inne i den också. Har ni läst den? Och vilken är er favorit i Hungerspelen-serien?

Avtryck:

Låter härligt! Hoppas allt är bra :D

2012-05-13

Hmphf, har köpt boken men inte läst den ännu. Galenskaper.

2012-05-13

Chacha. Läget? Hittade din blogg genom twitter idag :ppp Fina bilder!!



Haha ok det låter härligt. Du är snygg som vanligt ser jag. Jag har inte läst någon av böcker än, orkar inte

2012-05-13

Fan va fett!!!! Kul med boken hoppas du njuter

2012-05-13

Åh, jag slukade alla tre böckerna i Hungerspelen förra sommarn. De är ju superspännande, men första eller sista är nog den bästa må jag säga.

2012-05-14

Jag har köpt Fatta Eld men inte riktigt börjat läsa den än. Galenskaper.

2012-05-14

Hungerspelen (första) har jag läst fyra gånger på svenska och en gång på engelska så det är nog favoriten. Annars har jag läst fatta eld tre gånger och revolt två. De två första är superbra <3

men tredje håller inte riktigt måttet...

2012-05-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback