Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I know you get me so I let my walls come down.

Okej så tänkte väl mest ge er en liten update av mitt liv. Har så mycket att göra för tillfället.
I söndags var en oproduktiv dag så jag och Teemu bestämde oss för att göra någonting produktivt, så han rakade av mitt hår. Det känns konstigt men jag trivs.
 
På torsdag åker jag till Gävle med mitt elevråd för att närvara på Nästanfestivalen och Elevrådskongressen där jag bland annat ska hålla utbildningar om elevers rättigheter.
 
När jag inte förbereder mig inför detta pluggar jag, typ, och har beslutat mig för att se om alla Harry Potter-filmer, fast åt fel håll.
 
Japp så det var väl mitt liv. Lyssnar väl också sönder Darren Criss version av Teenage Dream. Lyssna.

Avtryck:

YOU. MAKE. ME. FEEL LIKE I'M LIVING A. TEEN.AGE. DREAM. THE WAY YOU TURN ME ON

2012-11-20

Ibland är du f1 crazy fast det är bra och du är snygg såatteh

2012-11-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback