Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Cinemagraphs.


Om det är någonting jag har varit helt såld på de senaste månaderna så är det cinemagraphs. Jag har inte försökt mig på att göra några egna än, men det kommer nog inte att dröja så jättelänge. Ifall ni är sugna på att få reda på hur man gör egna så har Moderskeppet en kanonbra instruktionsvideo. Klicka här.

Avtryck:

Åh, vad fina de är. Dessutom lyssnar jag på soundtracket till A single man, så det blev ännu finare.

(http://open.spotify.com/album/4xGqEKbvvSurw5hBYAF6Qh)

2012-09-10

Det är så himla häftigt!!! Ska bli kul att se om du gör egna.

2012-09-10

SÅ himla fint. Måste göra egna.

2012-09-10

Åh de är så himla fina!

2012-09-10

sånt här är så coolt! får mig att tänka på Harry Potter. <3

2012-09-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback