Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Don't you ever say I just walked away, I will always want you.

 
Sak jag uppskattar att göra: fika. Mycket för att detta innebär att jag får glufsa i mig söta ting och häva i mig kaffe på diverse, mysiga platser. Dock mestadels för att detta innebär att jag får fördriva tid med fina människor och diskutera livets allra viktigaste punkter. Exempelvis: snygga förbipasserande herrar, andra snygga människor, social inkompetens och andra kulturellt betingade saker som styr vår vardag.
 
 
Exempelvis satt jag i onsdags på Bulleboden vid rådhuset och gjorde just detta med min favorit-Eda. Visst att jag bara har en Eda i mitt liv men är ändå säker på att hon är av det bästa slaget. Kan för övrigt tipsa om att dra dit (ej en måndag pga stängt! har äntligen lärt mig detta nu) en dag endast för att njuta av deras alldeles förträffliga äppelpaj. Detta var dagens tips, och nu tackar jag för mig. 
 

Avtryck:



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback