Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I feel like I'm standing with an army of men armed with weapons.

 
Denna vecka har varit en skjortvecka utan dess like. Har rotat ut mina allra bästa guldkorn ur garderoben och försöker finna nya höstiga kombinationer tilllsammans med mina övriga kläder. På bilden ovan är skjortan från Weekday och är buren tillsammans med en keps från samma plats, en jacka från New Yorker, en tröja jag köpte i en butik i Polen som jag dessvärre inte minns namnet på och ett halsband från Bullet No. 2. Har ni antecknat detta? Bra då går vi vidare i agendan.
 
 
I vilket fall som helst har detta varit en väldigt annorlunda vecka. Förra veckan brann det i min skola, och på grund av saneringsarbete som nu pågår där har vi nu tillfälligt flyttat in i några lokaler bredvid. Dvs allt är väldigt rörigt och mycket verksamhet inom elevrådet står just nu lite still tills vi vet hur vi ska organisera oss på det nya stället. Men detta ska det snart bli ändring på! För övrigt kan jag berätta att jag i onsdags fick ett samtal från Sveriges elevråd - SVEAs utbildningssamordnare som frågade om jag ville utbilda på Elevrådskongressen i november, vilket jag självklart ville göra.
 
I helgen ska jag på utbildning hos Diskrimineringsombudsmannen. Utbildningen heter Med Lagen Som Verktyg vilket jag kände passade mig alldeles utomordentligt då jag just jobbar med bland annat detta.

Avtryck:

Du är så himla fin! <3

2013-10-11

Du är snygg. Jag saknar dig.

2013-10-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback