Instagram Rosettpojkens illusioner. -

He and I had something beautiful but so dysfunctional it couldn't last.






tröja H&M chinos Lager 157

Har stressat dom in i hällvete idag. Blev trött och hade en så fruktansvärd huvudvärk. Men Daniel är snäll så jag fick en alvedon och sen kunde jag nästan börja andas igen. Fixade salar vi kunde vara idag. Hade tänkt att ha A3 och C3. Sen kom jag på att C3 var ett grupprum så jag hade tio minuter på mig att hitta ett nytt klassrum. Nytt klassrum blev A5. 
Mötet gick faktiskt väldigt bra. Vi kom långt även om det var lite oordning emellanåt. Men spexkommittén ska inte vara seriös. Då blir det tråkigt. Vi hann iallafall diskutera spexfotograf och kategorier (årets fjortis osv.) Nästa gång ska vi bestämma vad de nominerade till varje kategori ska göra. Det kan nog också bli väldigt intressant.

Sista skoldagen. Nästa vecka är det prakisk arbetslivsorientering. Awesome.
Nu ska jag på Sarahs teater och det kommer att bli jättefint och nu måste jag skynda mig HEJDÅ.

Avtryck:

sv: taaack!



hoppas att din helg kommer bli fin. puss

2010-04-16

Hej oskar och tack tack, nu känner jag mig lite mer självsäker på mitt hår. Gulle!

Förresten, stavar du oskar med k? För om du inte gör det så känner jag mig lite fånig som går runt och tror det. Det är ju viktigt att veta sånt där liksom..

2010-04-18

Åååh kent singstar, !

2010-04-27



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback