Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You were here before the world began.




tisdag;
Känns som om jag stressade mest. Och när jag inte stressade så sov jag. Håller på för fullt med att allt ska bli så bra som möjligt med spex- och avslutningskommittén. Dagen var iallafall väldigt kort. Började 07.50 som vanligt och slutade runt 11.00. Mina två sista lektioner var inställda pga att alla tjejer var på tjejkonferens. Det var lite awesome.
dagens tanke; Älskar min mormor och morfar.

onsdag; Jag och Linnea mailade alla klassföreståndare om att de skulle påminna de utvalda till OF (omedelbar föränding) i klassen att det var möte på torsdagen så att det skulle bli bra osvosv.
På eftermiddagen åkte jag med Daniel till Ungdomscafét på RFSL. Det var väldigt fint. Han skjutsade hem mig och sen stod vi utanför mitt hus och kramades i typ..? A jag vet inte lång tid iaf.
dagens tanke; Det mest fascinerande jag vet är att Sydaferikaner nästan går upponer.

torsdag; OF-möte på morgonen och jag stressade runt och försökte fixa allt det sista. Mötet började ganska exakt tioiåtta precis som det skulle och vi (elevrådet) talade om för alla fina OFare om allt som var viktigt att veta. Om att det t.ex inte går att överklaga elevens val längre. Om spex- och avslutningskommittén och de nya sjuorna vi behövde till Elevrådet.
Dagen flöt lugnt på och allt var faktiskt väldigt väldigt bra. På eftermiddagen samlade Elevrådet ihop sig och pratade om OFmötet och att vi ska spex- och avslutningskommittésmöte nu imorgon klockan tolv! Ännu mera möten och allt är stressigt. Missar kören.
Det viktigaste på hela torsdagen; Tobias från Sveriges Elevråd - SVEA ringde mig och sa att jag har blivit uttagen som Pressekreterare inom Sveriges Elevråd - SVEAs Lobbyinggrupp. Så jag kommer att åka till kansliet i Sthlm två gånger inom de närmaste två månaderna och jag ska på politikerveckan i juni. Osäkert om jag kan vara mer lycklig än jag är nu.
dagens tanke; Sugen på kalaspuffar.

Avtryck:

TUSSILAGO <3 som min msn!

2010-04-15

haha livsillusioner...

äsh sofijah är ingen jag lyssnar på direkt så men hon kan vara bra på att sätta ord på känslor på ett tydligt sätt :)

2010-04-15

tussligo är fint och vårigt,

du är superfin,

och dina dagar verkar vara helt toppen.

2010-04-15

innebär det att du får åka på sommarveckan? <3

2010-04-15

cruuuuuuucifiiiieeed, LAYED BEHIND THE STONE

you liveeeed to DIIIE, rejected and alone

like a roooose, trampled on the grouuund

you took the fall, and though of meeeeeee,

above aaaaall



inte visste väl jag att du var en kristenpojk :)

2010-04-15

THOUGHT*

2010-04-15

åh vad roligt för dig :D

2010-04-15

grattis! :D

2010-04-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback