Instagram Rosettpojkens illusioner. -

what is worthwhile in the world if you can't be with the one you love?

 


Jag tycker nog att det var ganska snyggt. Eller alltså jag kan inte bestämma mig riktigt. En del av mig säger det. Den andra tycker att det är töntigt. Hursomhelst.
Vi ska bort till mormor och morfar och äta nu och då ville jag ta på mig något men jag visste inte vad. Så jag snodde Majas shorts lite.
Jag vet inte riktigt vart shortsen kommer ifrån men tröjan är från JC och hängslena är från Lindex.


Avtryck:

Görsnyggt!

2010-04-25
B

Jag vet inte varför men ditt rum tilltalar mig. Det ser så fint ut på bilderna.

2010-04-25

DINA KLÄDER!!!!!! ihhhh<3

2010-04-26

töntigt är snyggt helt enkelt

2010-04-27

en annan t-shirt till tycker jag så tror jag att det kan bli snyggt

2010-04-28

Sv. tack för tipset du :D

2010-04-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback