Instagram Rosettpojkens illusioner. -

3 bra saker:


§ fick den här superfina boken av hannan i sen födelsedagspresent.


§ har klippt och färgat håret.


§ har köpt världens snyggaste kalender.

känner att jag är helt okej redo för att börja skolan nu. och jag och min syster maja ska inviga skolstarten med att gå på vampyrer suger efter skolan. himla kul!


Avtryck:

Åh, jag vill ha boken.

2010-08-17

jag stod innan idag och kollade på boken inne på bokia. dock fick den inte följa med mig hem...

2010-08-17

Åh, den boken är bra, du är snygg snygg snygg i håret och har en snygg snygg snygg kalender.

2010-08-17

ah, alla älskar boken = bra presennnt! och du är fin i håret.

2010-08-17

snyggsnyggaresnyggaste du alltså åh åh. boken vill jag med ha :D

2010-08-19



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback