Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag vill inte förlora dig.



Den här tog pappa med hem till mig idag. Så frukstansvärt glad är jag.
Tack pappa. ♥

Avtryck:

...Låt mig få följa dig ner. Den låten är braaaa. Och det var en väldans fin gitarr.

2010-08-20

Gitarren ser ju superfin ut.

Vad är det för någon?

2010-08-21

fint

2010-08-22

Antar att du är homosexuell efter att ha läst din blogg lite, det är starkt av dig att kunna gå ut med det, du är ung och visst finns det tyvärr mycket fördomar om homosexualitet och ännu större grej blir det bara för att du bor i en så liten stad där det inte är så vanligt med homosexualitet som tex i sthlm, allt pga staden är liten och folk har inget bättre för sig än att snacka. Men återigen väldigt starkt, beundrar människor vågar vara sig själva :)

2010-09-16



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback