Instagram Rosettpojkens illusioner. -

En gång var din historia också min.

Jag hatar skolan. Man kan aldrig få den informationen som man vill ha.
Som idag tillexempel så ville jag ha en översikt över niornas kassa så att jag har det färdig till mötet imorgon osv. Så jag gick till rektorn. Men självklart var han inte där. Så jag gick till Ellinor på expeditionen. Hon sa "Nej det är rektorn som har det där. Du får vänta tills han kommer tillbaka."
Klockan halv två var han tillbaka, då gick jag till honom. Han sa "Nej det är Maud som har de pengarna. Prata med henne."
Jag gick till Maud. Hon sa "Haha nejnej, han måste trott att du menade elevrådskassan! Kolla med Tina."
Jag gick till Tina på expeditionen. Hon sa "Nej jag vet inte. Har du kollat med rektorn?" Jag sa "Ja. Han visste inte." Hon sa "Okej, jag ringer ner till Bo på kommunen." Efter det pratade hon med fem personer till nere på kommunen. Ingen av dem hade en jävla aning.
Så trött blir jag.

Det är sånnahär saker som gör att jag håller mig glad:

Avtryck:

Alltså ibland undrar man verkligen vad de tänker med på skolan.

2010-08-25

Vi är ju så snygga ;)

2010-08-26

OMG vi är ju skitsnygga ;)

Och jag hatar också det där med skolan. Skit är vad det är.



En sak till, herregud vad gör jag där på slutet? x) piiinsamt. najs med youtube -_- haha<3

2010-08-26

kram

2010-08-27

vi hade typ 20 000, minst 10 000 över från förra året. Jag sa att de skulle lägga de i er kassa istället. Men du kan ju kolla vad dom gjort med dom pengarna!

2010-08-31



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback