Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Du tog 400 slag.


malin ville att jag skulle skriva att jag åt tillsammans med världens bästa människor idag, så jag skriver det nu. yes!
alltså, jag hatar måndagar. liksom fysik och teknik på en och samma dag. och teknik kan vara det värsta som finns i hela världshistorien och fysik är okej men inte när det handlar om mekaniskt arbete, som vi dessutom ska ha läxtest på på fredag. INTE OKEJ.
och vi hade elevens val idag, och jag vill ha musik&drama. självklart var det bara en massa tjejer som fick det. eller ja, det var en kille. en kille. bra gjort rektorn. <3 men jag har hursomhelst fått svenska. och ja, det kommer nog bli helt okej. men alltså, idag hade vi en lärare som alltså ja. jag vill inte uttala mig om honom här. men han har världens mest monotoma röst. han låter liksom som det där pipljudet när de visar testbilden på svt. och man orkar liksom inte lyssna på honom i mer än två minuter. det svider i öronen.

hursomhelst när malin sa att vi var bäst så sa jag att jag skulle lägga upp den här bilden. den är så fruktansvärt ful. <3
men som sagt vi är ju liksom bäst i världen så vi blir snygga ändå, yees!


Avtryck:

Vi är ju liksom bara bäst, så är det ;)

Och den där bilden är helt.... Jag finner inga ord

Haha<3

2010-08-23

vem har ni i svenska?

2010-08-24

Vi är ju bara så snygga (y) haha btw jag fick musikodrama men det visste du ju redan, kände bara att jag ville mobbas lite gran... ;) <3

2010-08-24

Vilken hemsk host jag menar hemskt fin bild...

Åh vad jag gillar ditt sätt att skriva på oskar :) perfekt beskrivning av den dagen. Bra förklaring på "den hemlige läraren" där också, haha. Typ liksom ba helt skitnajs ^^ ursäkta mig :P men i alla fall, vi är ju ba bäst (a) <3

2010-08-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback