Instagram Rosettpojkens illusioner. -

oskar älskar att världen har så fina människor.




tror du att han slog ner mig eller? nej. precis.
+ att jag är starkare och så mycket coolare än honom.

Avtryck:

Oskar, du är och kommer alltid vara bäst. Bättre än precis Alla andra.

2010-08-09

åhhej vilken fin blogg du har pojken.

2010-08-10

han är en tönt

2010-08-10

en ful tönt

2010-08-10

Oskar som du skrev (fast om en annan person), han är en tönt och du är bäst i jämförelse med honom (och alla andra) osv. Och han är ju inte lite feg heller.

2010-08-10

en del människor är idioter.

2010-08-10

svar: Där ser man!:) De spelade på Sofiero i Helsingborg!

2010-08-10

oj, var han seriös? han får öva på sina repliker om han ska komma någon vart den vägen. han borde ju fatta att det är nästan han som gör sig själv till offer genom att skriva så barnsligt. jaja, det finns människor till allt. och du är ju tusen gånger bättre så.



SV: åh, så du säger att det var en av de bästa kentkonserter? vilken tur jag har som gick på den!:)

2010-08-10

oj, var han seriös? han får öva på sina repliker om han ska komma någon vart den vägen. han borde ju fatta att det är nästan han som gör sig själv till offer genom att skriva så barnsligt. jaja, det finns människor till allt. och du är ju tusen gånger bättre så.



SV: åh, så du säger att det var en av de bästa kentkonserter? vilken tur jag har som gick på den!:)

2010-08-10

antalet utropstecken personen använde tyder på att han var något efterbliven -.-

2010-08-11

vilken knäpp tönt han var.

2010-08-12

Han är en idiot, Jag har gått i samma klass som honom i ett år. Och jag kan nästan tycka synd om mig själv för det.

2010-08-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback