Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I see your true colours.

Idag har vi repat hela dagen inför imorgon. Vi hade två genrep och efter det första var jag så jävla ledsen att jag övervägde döden som alternativ. Okej inte riktigt. Men sen körde vi andra gången och allt som blev dåligt fixade sig jättebra den gången! Då övervägde jag att fortsätta leva istället och vara med imorgon på avslutningen som kommer att bli
AWESOMENESS.

V fick sluta runt två, då gick jag till mitt essoklassrum, för vet ni vad som hände där? Jo där sjöng vi singstar! Det var jättekul. Jag sjöng För Kung Och Fosterland med Jasin, och jag säger inte att han är dålig, verkligen inte! Men jag vann med sextusen poäng över honom 8) Okej nu ska jag sluta skryta och säga att imorgon kommer att bli en så fantastiskt bra dag. Vi har två föreställningar (8.30 - 9.30 & 10.00 - 11.00), kom gärna och titta om ni kan!

KRAM

Avtryck:

jag känner mig som en så himla dålig människa nu när jag inser att det är ju det citatet som står på din header :((((((( heh bra koll tjejen.

2010-12-21

Du inspirerar mig! super bra på stenbocksskolan idag!

2010-12-22

du var så himla bra!

2010-12-22

ni sjöng hur fint som helst!!

2010-12-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback