Instagram Rosettpojkens illusioner. -

River en vacker dröm.



min dag har varit fantastisk.
vaknade med daniels andetag i nacken. vi åt frukost och tittade på julkalendern, sen åkte vi till daniels mormor och morfar där typ stoor del av hans släkt var för att hugga gran och ha alltmänt mys tillsammans genom att dricka glögg, äta pepparkakor och åka spark! det var jättetrevligt om man bortser från att det var iskallt om fötterna. men jaja, det var faktiskt tio minusgrader.
sen åkte vi hem och bestämde oss för att baka kladdkaka. och jag fick för mig att jag kunde receptet i huvudet, öh. den blev inte suuuperlyckad om man säger så. men jaja :D sen kollade vi på cougar town och åt kex och ost!
nu är jag hemma, har tittat på gårdagens avsnitt av så mycket bättre.

Avtryck:

mysigt:)

2010-12-13

Låter som en väldigt fin dag! :D



Jag gillar den nya designen, vintermysig! ^^

2010-12-13

hej. jag har en liten utmaning åt dig på min blogg. om du vill. puss!



(bilden på daniel var jättefin)

2010-12-13

Det var en mycket fin dag <3

Och njae, fullkornskladdkakan är nog inget jag sparar receptet på ;*

2010-12-13

Vad fin den nya designen var!

2010-12-13

Sv. Vad är bäst? :o

2010-12-13
moa

sv: JAG VET!

2010-12-13

Sv. Haha, lite så :o

2010-12-13



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback