Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Sju saker ni inte visste om mig:

jag blev utmanad av hannan att skriva det här. enjoy!

1. jag är snurrig. och då menar jag på riktigt snurrig. jag har noll koll på vad som händer i mitt liv, jag kan inte leva utan min kalender (som jag inte har kollat i på jättelänge vilket gjorde det lite jobbigt eftersom jag hela tiden glömmer bort att jag har essoprov imorgon), jag blandar ihop ord och ibland hittar jag till och med på egna. jag är snurrig.

2. jag är ordförande i elevrådet på min skola. jag älskar älskar älskar det och det är ungefär det bästa jag vet just nu. framför allt att vi har såna fantastiskt inaktiva möten där vi bara pratar om ingenting men att vi faktiskt har planerat en grund för vad som kan bli riktigt awesome. dock tar det här arbetet alldeles för mycket tid och ibland blir jag bara så frukstansvärt trött.

3. mitt absoluta favoritband är kent. utan tvekan. men jag lyssnar aldrig aldrig aldrig på dem. jag gjorde det innan. men det enda sättet jag lyssnar på dem är på konserter. och kentkonserter är de bästa sortens konserter. just den känslan. gash, jag älskar kent.



4. jag äger förmågan att alltid prata för högt. vare sig det handlar om någon som går förbi och jag vill säga något om den personen eller bara allmänt sitta i matsalen och prata högt om en person som visar sig sitta precis bakom mig. inte kul.

5. min syn på kläder har förändrats så himla mycket på så kort tid. för två år sen avskydde jag att shoppa. jag var tretton år och jag levde på mina slitna kläder. jag kunde alltid få något snyggt av det jag hade. nu har jag, helt plötsligt jättemycket fast alldeles för lite kläder och det där med märken har blivit mer och mer intressant. förr kunde jag inte bry mig mindre. nu dregglar jag över alla modesidor och önskar att jag också var miljonär och kunde köpa alla de där snygga kläderna med världens mest exklusiva, största märke. man mådde så mycket bättre förr.

6. jag älskar att sjunga. och det är något jag gör i princip hela tiden. jag undrar varför folk inte oftare ber mig hålla käften, för det måste vara jättejobbigt. men en del säger att jag sjunger bra, och ibland kan jag hålla med. jag ska sjunga på julavslutningen om en vecka (!!!!!!!!!!), och då låter det bra. mhm!

7. jag är alldeles för bra på att ta mig vatten över huvudet och ta på mig uppgifter, uppdrag och andra saker som tillslut bara blir för mycket tills ångesten faller över mig och all ork bara töms från min kropp. jag försöker bli bättre på det, och jag är en bit påväg. för jag vill verkligen inte ha det som jag hade det innan.


jag utmanar
daniel - xmumiin.blogg.se
johanna - barahimlenserpa.blogg.se
linn - tillannanstans.blogg.se
lotta - radionarkomanen.blogspot.com
julia - cirkulera.blogg.se
hanna - finarefinast.blogg.se
lisa - popflickan.blogg.se

Avtryck:

Måste säga att vi nog är lite lika på vissa punkter! Jag är med snurrig, sjunger jämt, älskar kent och kan med prata för högt ibland.

2010-12-13

Jag ber dig snarare sjunga mer för mig <3

2010-12-13

"jag äger förmågan att alltid prata för högt. vare sig det handlar om någon som går förbi och jag vill säga något om den personen eller bara allmänt sitta i matsalen och prata högt om en person som visar sig sitta precis bakom mig. inte kul." <3

2010-12-13

ih, vad kul att du utmanat mig! ska ta mig an utmaningen någon dag! :)



känns dock som jag skrivit om sju saker tusen gånger men man får hitta på nya helt enkelt.



jag är också snurrig, älskar också kent, sjunger ofta, speciellt i duschen haha, eller mest där och när jag är ute och går med hunden, men är alltid rädd att någon ska höra mig. låter som najs möten med!



Jag pratar också för högt, ibland bara när jag pratar i telefon "ojj, vad högt jag pratar, också pratar jag tystare" folk brukar klaga på mig att jag pratar för högt ibland hehe.



2010-12-14

Oj, haha är du snurrig? Då har vi något gemensamt! :3

Hoppas allt är bra med dig!

2010-12-14

ååhh jag älskar KENT med hela mitt hjärta, äntligen någon annan som uppskattar dem !

2010-12-17

Åh jag såg Kent på Arvika i somras! Så JÄKLA BRA! Man vart helt förtrollad och ville inte att det skulle ta slut...

2010-12-25

Åh. Kent. Är. Kärlek. <3

2011-01-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback