Instagram Rosettpojkens illusioner. -

För vi dansar och du har så mjuka läppar.

Det är vissa saker som händer som gör att en del dagar blir lite bättre än alla andra dagar.

* Pappa väckte mig på morgonen och sa att; "Hotellfrukosten öppnar om fem minuter."
Fem minuter senare kom jag ner och såg att mamma&pappa hade tänt ljus och pressat apelsin som dom hade hällt i sex olika glas. I tallrikarna låg det gröt och till det hade jag rivet äpple och mjölk.
Finaste frukosten på länge.
* Min spanskalärare/klassföreståndare hade krockat med bilen i förrgår och hon hade legat på sjukhus. Idag var hon tillbaka. Och hon log mot mig.
* Jag träffade Daniel. Vi drack te och bara hade det allmänt underbart.
* Jag köpte en Bob Dylan-box på bokrean.
* Jag var ordförande idag på elevrådsmötet och jag ska åka på elevrådskongressen '10 i slutet av mars. Mötet var nog det roligaste på dagen för Erik är en homofil och pedofob.
* Jag har druckit choco coffe.
* Jag är hemma men ska till kyrkan alldeles strax.

Saker som gör att en dag blir det finaste på länge. Idag har varit en sådan dag.



Kläderna är från Lager 157.


Avtryck:

var var var köpte du bob dylan boxen?!

2010-02-25

jag tycker om anna. hon är snäll. fast hon ger oss ganska mycket läxor. det är dumt. fniss!

2010-02-25
L

Du glömde en sak; det är du som gör att dagarna blir extra fina. kom ihåg det oskar, men annars var det ju tur att du haft en bra dag ;)

2010-02-25
Bea

Ditt rum ser fint ut.

Med biljetterna där i bakgrunden och tidningsartikeln.



Din blogg är så fin. Jag blir glad av den.

2010-02-26

Himla fin du är. Förstår inte varför jag inte har lagt din blogg på minnet! :) Nu hamnar den i min favoritermapp.



Hugs.

2010-03-13



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback