Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Don't be sad when the sun goes down.

LDN - Lilly Allen



Alina fyllde otroliga 18 år idag. Det firade vi på Mulleberget med att äta alldeles för mycket och ha det alldeles för mysigt.
Och det är just såna här saker som gör att det känns som sommar.
Kolla min facebook för fler bilder, och det är så fruktansvärt mysiga bilder så det är liksom värt att gå in och kolla.
Puss.

Avtryck:

åh så fint <3

2010-07-07

åh vad härligt! ett sånt där fint kalas vill jag också ha när jag fyller år.

2010-07-07

mm, ser smaskens ut och jag vill också ha ett sånt fint kalas och jag vill ha flickans kjol!

2010-07-07

det var typ finaste dagen/kvällen på hur länge som helst <3

2010-07-07

varför svarar du inte på kommentarer längre?

eller åtminstone inte på mina kommentarer.

2010-07-07

det var fint som snus va <3

2010-07-08



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback