Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I am hopelessly devoted to you.

Jag slutade klockan 11.50 idag. Det enda som är dåligt med det är att det var Drama;t som var inställt. FUFUFU för nu kommer vi inte att ha det förrän vecka 11, eftersom vi har kompetensutvecklingsdag nästa tisdag.
Och jag har läst ut Duktig Pojke av Inger Edelfeldt idag. Boken var jättebra och handlade om en homosexuell pojke på 70'-talet. Så den handlade liksom om människornars fördomar. Och det var väldigt intressant. Och författaren, herregud så duktig hon är på att skriva. Så den  här boken rekomenderar jag starkt till er som inte har något att läsa.
Ikväll blir det inte heller någon streetdance som det brukar vara på tisdagar. Utan idag ska jag på föräldraföreningsmöte. Värt att vara med i elevrådet för detta, haha. Nejmen det ska nog bli intressant.

DAGENS NI VILL VETA Dramagruppen ska spela upp GREASE igen på för riksteaterförbundet's årsmöte. Så himla underbart. Vi ska börja finslipa på den om två veckor, eftersom vi inte är lika många som innan. Men sen kör vi och alla kommer älska oss.


Avtryck:

Hej rosettpojken! Tack så mycket. :)

Vad roligt att sätta upp Grease, det är ju den ultimata musikalen.

2010-03-02

sv: Jag meeeed!

2010-03-02

nej, jag fattade inte heller kommentarerna, dom sårade mitt hjärta lite.

och svartvita som i människor som ser världen på sitt sätt bara och inte kan ta in vad någon annan ser! det är seriöst bland den värsta sortens människor som finns.

2010-03-02

åh tack.

Jag är så nöjd med det!

2010-03-02

jag vet!

jag såg den hos en kompis, men hon orkade bara kolla på första skivan. så här sitter jag och har bara sett halva.

2010-03-02

Sv.haha, okej :D

2010-03-02

tack så mycket :*

2010-03-02

sv: vadå hahaha marcus? ;)

2010-03-05

Ser att vi påbörjade någonting bra (Y)

2010-03-12



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback