Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag förstår de som förstör sig vid stereon.

Jag är jätteförkyld och det gör jätteont i min hals för jag kan inte svälja och när jag sväljer får jag också jätteont i örat och jag vet inte vad det är med mig så jag är hemma från skolan idag för jag orkar inte.
Nu ska jag gå ut och få lite frisk luft för det känns lite nödvändigt och när jag kommer hem ska jag ta en jättestor kopp med persika- och mangote med honung.


Gud vad fina Florence Valentin är.


Avtryck:

florence valentin är väldigt, väldigt fint!

krya på dej!

2010-03-15

Jag blev glad över ditt mående, vännen. (förutom din hals, den får ta och krya på sig tycker jag.)

Och jag själv mår.. Ja, det är som det är.



Jag håller med om att Florence Valentin är fin, och du, du är fin. Väldigt, väldigt fin.



<3

2010-03-16

vilken fin tröja!

2010-03-17



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback