Instagram Rosettpojkens illusioner. -

So shoot me down again.

Mitt liv är helt fullt och jag känner mig så stressad hela tiden;

Imorgon har jag hemkunskapsprov.
Om två veckor åker jag till Strängnäs på Elevrådskongressen '10 och jag måste boka tågbiljetter. Och på grund av att jag åker dit så missar jag ett föräldraföreningsmöte och påskdramat (som jag ska delta i. som tur är missar jag bara en dag).
Jag måste lämna tillbaka böckerna jag lånade snart och jag vet inte vart jag ska prao;a än för Ulricehamns Tidning tog inte emot praoelever och jag ska lämna in praolappen den tjugotredje.
Imorgon ska jag till vårdcentralen för att de ska undersöka mina vackra.. utslag (?) som jag har haft på bröstkorgen i säkert två år. Imorgon måste vi även köra järnet på övningen inför GREASE eftersom vi bara har två lektioner på oss innan vi ska spela upp den för riksteaterförbundet den trettioförsta. Det här betyder att jag måste trotsa min sjukdom för att gå till skolan imorgon. Men det borde gå.

Om två veckor är det här over. Det känns bra. Fast då har jag säkert lika mycket grejer jag måste tänka på. Men det är fint att man har saker att se fram emot. Som KENT PÅ FREDAG till exempel. Jag är så himla glad. Och på fredag ska jag och Hannan ha våra vackra kenttröjor på oss för att peppa och det ska bli så himla underbart.

Avtryck:

kent kommer att bli... bäst?

puss <3

2010-03-15

och 8:an är stressigt. men det blir bättre. I promise!

2010-03-15

du glömde delen där du sa att din fru åker till ulricehamn! :(

2010-03-15

fråga om praoplats på hunddagiset (a)

2010-03-15

Vet du?

Ibland är man uppe i ett enda stort virrvarr och man vet inte riktigt hur man ska hinna med.

Men det lugnar snart ner sig, snabbare än man tror.

Jag skulle egentligen på elevrådskongressen, men vi struntade i det för jag orkade inte och ingen annan ville.



Du kan ju alltid fråga om praoplats på Västgöta-bladet? (a) De tar i alla fall emot.

2010-03-15

Åh.... Åh, Kent.

Jag är avundsjuk.

2010-03-16



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback