Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Elevrådskongressen 2010.

Väldigt mycket blandade bilder från EK'10


Den här pojken åkte på elevrådskongressen '10.


Han träffade Ammelie som har typ världens snyggaste naglar.


Vi hade mycket packning så Anders ville vara praktisk och häftig. Gustav gillar rumpa och Victor är en iddie.


Vi missade tåget till Strängnäs från Eskilstuna så vi blev sittandes på stationen i två timmar. Men det gjorde ingenting för vi lekte charader. Dock kom vi lite sent. Men sen blev allting bra igen osv.


Ett styck mötespresidium och en förbrundsordförande.


Ett styck elevrådarsamling.


Love plattade håret för första gången i sitt liv.


Jag var fullt koncentrerad.





Förbundsstyrelsen snackar ihop sig.


Love och jag. Snygga pojkar.


Sista kvällen var det bankett och det här var min vackra date.


Det här är finaste Lisa som kommer att älska mig för bilden.


Debatt med riksdagen.


De sista timmarna sprang Frida omkring och samlade namn till sin tröja.


Helt plötsligt var min sockerfria helg slut...
Hatar SJ av hela mitt hjärta. Första tåget var försenat. Som tur var var det andra tåget också försenat så vi hann med det till Katrineholm. Där hade vi dock inte samma tur. Vi fick nya biljetter men de gick till Göteborg och inte till Borås som var dit vi skulle? Hatar SJ.


Det här är Emilia. Jag tycker om henne.


vi var fast beslutna att strunta i allt som var viktigt att strunta i.
att bygga en ny värld från ingenting om ingenting i vår värld kunde räddas.


Fick låna Emilias fina kentsjal.

Avtryck:

hej oscar. jag tycker om dig också.

2010-04-01

skulle också dit egentligen!

2010-04-01

1. OMG ÄR DU 1Å87?????

2. den boken är så himla jättebra.

2010-04-01

Jäklar! Är inte naglarna typ i vägen överallt? Fastnar i saker och sånt?

2010-04-06

@Världens bästa Nina: Svaret är nej. Fastnade i min byxficka med rosetten på tummen en gång så rosetten lossnade (så man får ha lim med sig i väskan), och man får be andra öppna ens cola-burkar och sånt, men det är rätt värt det imo. ;D

Oskar: Jag länkade till det här inlägget i min blogg, hope u don't mind. =3

2010-04-07
ida

var bara tvungen att kommentera denna, asså lisa hahaha dör <3 hon är fin!

2010-04-07

det där är helt klart min bästa bok. så fin!

2010-04-10

ÄNNU MER FOLK JAG KÄNNER IGEN. WOOPWOOP IGEN.

2011-10-30



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback